Krumpli saláta

Tegnap este egy jó regénnyel feküdtem az ágyikómban és egyszer csak belém nyilalt, hogy KRUMPLI SALÁTA. Annyira megkívántam, hogy majdnem elindultam csinálni egy adagot. Aztán győzött a józan ész, már majdnem éjfél volt és kedvenc anyósjelöltem nem biztos, hogy jó néven vette volna, ha elkezdek a konyhájában csörömpölni. Na meg a lustaság is, ugyebár.
Talán apucikámat rá tudom venni holnap, hogy csináljon már nekem egy kis:
Krumpli salátát
Hozzávalók: ¾ kg krumpli, 3 tojás, 1 fej vöröshagyma, az öntethez: ecet, víz, só, cukor, tejföl.
Elkészítése: A krumplit héjában megfőzzük, szintúgy a tojást is keményre főzzük. Minden hozzávalót vékonyra felkarikázunk. A legszebb karikákat félre tesszük a díszítéshez. Gyenge saláta öntetet készítünk hozzá, 1 dl mennyiséget 2/3 rész víz, 1/3 rész ecet, fél kiskanál só, kiskanál cukor. Hozzákeverünk még egy villával szétnyomkodott főtt tojás sárgáját és 1 dl tejfölt is. Egy nagyobb tálba egymásra rétegezzük a hozzávalókat és meglocsolgatjuk az öntettel. A tetejét az épen és szépen maradt karikákkal díszítjük ki.

Nincsenek megjegyzések: