Cukkíni, kapor, hal

Szomorkás hangulat ellen pedig lejegyzem egyik kósza recept ötletemet, amit egyik hétvégén rittyentettünk Anyuval, aztán egy másik változatát meg anyós pajtival.

Kapros cukkíni
A cukkíniket hosszában felvágtam, kevéske olaj átsütöttem. Tejből és lisztből közepesen sűrű mártást főztem, sóval és rengeteg kaporral fűszereztem. Egy tűzálló tálba egymásra rétegeztem a cukkínit és a mártást, némi sajttal a tetején pedig pirosra sütöttem.

Kapros hal
A tonhalfiléként árusított (de teljesen biztos, hogy ez még messziről sem látott tonhalat) típusú fagyasztott halakat megsóztam, kevéske lisztben megforgattam, néhány evőkanálnyi olajon átsütöttem. A tűzálló tál aljára tettem a halat. A maradék, kicsit lesült olajat felöntöttem tejszínnel és pici liszttel besűrítettem. Szórtam bele nagy csomó kaprot, meg szerecsendiót. Ráöntöttem a halra, reszelt parmezánnal megszórtam és végül ezt is pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: