Különleges saláta

Kedves barátaink tiszteletére alkottam egy jó kis salátát a múltkor. Beletettem mindent, amit különlegesnek és finomnak találok és a végeredmény sem lett rossz. Egy nagyobbacska almát felkockáztam, majd rácsorgattam egy citrom levét, hogy ne barnuljon meg. Úgy 20 deka sárga róka gombát megsíkáltam, összedaraboltam és addig pároltam, míg a leve elfőtt. Ekkor nagy sistergések közepette hozzáöntöttem 2 evőkanál balzsamecetet, összeforraltam, amíg a gomba beitta a barna levet. A 20 deka fagyasztott rákot szintén egy serpenyőbe dobtam, úgy 1 deci konyak kíséretében. Addig kevergettem-rotyogtattam ezt is, amíg a konyak elpárolgott és az íze a rákocskákba vándorolt. Amikor a hozzávalók kihűltek egymásra halmoztam őket és a tetejébe jó néhány kéksajt kockát szórtam. Minden egyes falat egy újabb kombináció és újabb meglepetés. Őszintén szólva az így előkészített rák és gomba egyáltalán nem igényel további fűszerezést, meg aztán a sajt is sós valamennyire

Nincsenek megjegyzések: