Borkóstoló

Tegnap sznob borkóstolót rendezett a drágám. Alaposan végigkóstolták a Pinot Noir borkínálatot, így aztán jókedv is volt rendesen. Én inkább álmos voltam...Mert ugye a hős kismama nem iszik, na jó egy kortyot talán. Egyetlen egyet kóstoltam meg Szeremley Huba fehér Pinot Noir-ját, ami engem teljesen lenyűgözött. Már csak a gondolat is, hogy egy testes vörösbor nevével valami friss fehéret kapsz. De a színe! Az valami döbbenetesen szép, sárgás rózsaszínes hajnali derengés. Az íze meg olyan jó kis gyümölcsös, könnyed. Beleszerettem. Remélem, ha veszek néhány üveggel, eláll majd egy-két évig. Tényleg nem vagyok egy piás fajta és nem is hiszem, hogy egy-egy korty bor ártana. Ha néha belegondolok, mennyi méreggel vagyok körülvéve nap, mint nap. Ha csak a levegőbe beleszippantok, mondjuk a Déli pu-nál a villamosra várva... A bor legalább tiszta. Mármint tiszta szőlő adalék nélkül.

Nincsenek megjegyzések: