Altató

Van abban valami bumfodi báj, amikor az ember az anyósától származó rizses lecsót kanalazza a tévé elé heveredve, mert a gyermek éppen kimerülten szundikál. A kora délutáni műsorsáv felhozatalát inkább nem részletezném, mert végül mindig az imádott Paprikánál kötök ki. Már rutinszerűen nyomtam be az 53-ast. A képernyőn egy rózsaszín inges pasi. Őt még nem is láttam, valami új - örvendeztem. Aztán gyanús lett a csönd. "Megpirítjuk a gyöngyhagymát" mondta, majd fél percen keresztül kevergette a legnagyobb hallgatások közepette. Ő a Nők Lapja által szponzorált legújabb sztárszakács. Oké, a receptek tök jók. Például a libamellhez gyöngyhagymás, aszalt meggyes mártás. De megnézte valaki ezeket a felvételeket, mielőtt műsorba kerültek? Van egy olyan érzésem, hogy a szerkesztők is bealudtak az első 3 perc után, így szegény Tamás teljesen magára maradt a konyhában, zavarában pedig nyúlkál össze-vissza, laaaassan beszél és még véletlenül sem néz a kamerába. Nem baj, legalább én szundítottam egy kellemes húsz percet. Mire a gyermekem megfelelő hangerővel jelezte, hogy itt az újabb etetés ideje, a sült libamell is csak elkészült.

Nincsenek megjegyzések: