Még zöldebb


Még a húsvét előtti böjtös héten készült ez a csupa zöld étel, de tavaszköszöntőnek a viruló természet ünneplésének is ideális. Belekóstolva úgy éreztem, az életerő áramlik belém.
Történt ugyanis, hogy kaptam egy csomag vagyis 30 deka spenóttal színezett zöld szélesmetéltet, amit lobogó forró vízben főztem roppanósra.
A mártáshoz az alaposan megmosott spenótot némi olvasztott vajjal kibélelt serpenyőbe dobtam, hozzáreszeltem 2-3 gerezd fokhagymát és hagytam megpárolódni. Amikor a zöld levelek kissé megpuhultak, hozzáötöttem 1 dl főzőtejszínt, sóztam.
A tányérra halmozott tésztára került a mártás, borsot őröltem rá és némi parmezánreszelékkel ismegszórtam. Frissen, forrón, azonnal el kell kezdeni a villára tekerni a tésztaszálalakat. Csak így lesz tökéletes az élvezet.

Nincsenek megjegyzések: