A beépített gombaszósz esete

Ez már megint egy elképesztően, ráadásul fényképezhetetlenül randa étel fotója. De mégis muszáj megírnom, annyira finom volt. Igazi csütörtök esti lakoma, pillanatok alatt összedobom módszerrel.

Sertéscomb beépített gombaszósszal

Egyre inkább imádom ugyanis a gombaszószt - gomba meg tejszín, némi indokolhatatlan mennyiségű tárkonnyal. De most tényleg nem volt időm a tűzhely mellett álldigálni, kavargatni. Ment minden, összezárva a sütőbe.

Mi kell hozzá? 6-8 zsírtalan sertéscomb vagy karajszelet, 20-30 deka gomba, 2 deci tejszín, só, bors és sok tárkony, vékonyra szelt húsos szalonna.

Hogyan készül? A tűzálló tál aljára kerültek a hússzeletek, szépen, katonásan egymás mellé. A gombát apróra kockáztam, megfűszereztem és összekevertem a tejszínnel és a húsra halmoztam. A tetején szépen elrendezgettem a szalonnát, betoltam a sütőbe és másfél órát sütöttem. A teteje jó ropogós lett, a hús meg finom puhára főtt a tejszínben.

Nincsenek megjegyzések: