VKF! Magvas gondolatok

Ha csak arra gondolok, hogy a családi legendárium szerint a dédpapám Magvasra kívánta magyarosítani a nevünket (ami végül valahogy nem történt meg), meg kell állapítanom, hogy még nem állt szívemhez ennyire közel VKF! kiírás. Különben is igazi mókus/hörcsög család vagyunk, zsákszám fogy nálunk a mandula, mogyoró, dió, kesudió, stb.




Most egy böjtös időszakhoz is jól illő vega fasírtot készítettem, ami "ahhoz képest" egészen finom, csak nem úgy kell hozzálátni, mint húshelyettesítőnek, hanem a maga kategóriájában kell értékelni.

Vega fasírt napraforgómaggal

Mi került a 10 kis fasírthoz elegendő adagba? 5 deka bulgur, 3 evőkanál hántolt napraforgómag, 1 nagy répa, 2 tojás, római kömény, só, bors.

Hogyan készült? A bulgurt kétszeres mennyiségű vízzel puhára főztem, a répát lereszeltem, a tojásokat enyhén felvertem. Minden hozzávalót összekevertem és a masszából bő olajban lapos fasírtokat sütöttem.

Friss zsömle, némi majonéz és persze sok zöldség társaságában kiadós lakoma.

2 megjegyzés:

siccike írta...

Éljen-éljen-éljen, hogy átköltöztél!:-) Már csak miattad is!:-), mert emlékszem, amikor átköltözésem előtt én is vért izzadtam az nlc blogján bizonyos napokon... Meglátod, itt sokkal jobb lesz, és sok időt takaríthatsz meg majd azzal, hogy a funciókat nem kell gyötrelmesen használni, hanem megy minden mint a karikacsapás, és fejlesztve van foly.! Tuti nem bánod meg!:-)
Ez a vegafasírt pedig be is került a könyvjeltőbe, nagyon hívogató!:-)

Ági, aki főz írta...

Köszi, azt hiszem tényleg jó lesz. :-)