Fodrásznál voltam


Hogy mennyiben tartozik ez a blogomra? Például, hogy ettől kifejezetten jó kedvem kerekedett. Sőt, sikerült elkövetnem életem első hátrafelé tolatós parkolását is (így 13 éves jogsival könnyű dolgom volt), amitől még jobb kedvem kerekedett.


De hogy a lényegre térjek, szeretném mindenkinek figyelmébe ajánlani a kedvenc szír boltomat, az Adél Kft. működtetésében. Itt jártam ma is, hogy ellássam magam mindenféle földi jóval.

A XI. kerület Karinthy Frigyes út mindkét oldalán vannak, egyik oldalon a hentes - innen jött a húsvéti fél bárányom, a másik oldalon meg a fűszeres, magos részleg. Innen származik a mai ebéden. Semmi turpisság, egyszerűen csak finomságok, fűszeres sajt, töltött szőlőlevél és a világ legjobb pácolt odalbogyója. Itt veszem zsákszámra a hámozott pisztáciát is meg az igazi, görög jellegű joghurtot is. Egyik jobb, mint a másik.
Hús csak rendelésre van, de nagyon jó minőségű, tényleg fiatal a bárány, ha azt mondják és a baklavájukat is feltétlenül meg kell kóstolni!

4 megjegyzés:

MGL írta...

Minden napod ilyen legyen-Adel Kfthez én is megyek ma

Renata Kalman írta...

Igen, néha egy-egy ilyen apróságnak tűnő élmény is sokat dob az emberen...
Rövidre vágattad?

Ági, aki főz írta...

Köszi, remélem sikerrel jársz.

Renata, alapból rövid a hajam, csak meg lettem kicsit tépve, kopasztva.

duende írta...

Hát sajna nálunk nincsenek ilyen jó kis boltok...

Viszont ez kreativitásra készteti az ember lyányát! :))

Nekem is kell egy fodrász, az enyém elköltözött. Úgyhogy 1 éve nem volt levágva a hajam. De már borzasztóan nézek ki, szóval jövő héten fodrászvadászatot tartok! :))