Spárgás, medvehagymás rizs


Nem mertem azt írni, hogy rizottó, mert ugye ez egyáltalán nem úgy készült, se húsleves, se bor, de még parmezán se került bele. Viszont egészen finom lett, a maradék sült húshoz ettük köretként.


Spárgás, medvehagymás rizs


Mi került a 4 személyes adagba? 20 deka rizs, 8-10 szál spárga, 3-4 medvehagyma levél, 2 újhagyma, 1 evőkanál olaj, só.


Hogyan készült? A hagymát felkarikáztam, olajon előpirítottam. Hozzáadtam a rizst, felöntöttem 5 deci vízzel és a 3-4 centisre vagdosott spárgát is a tetejére tettem. Mire a rizs megpuhult, a spárga is teljesen jó állapotba került. A felcsíkozott medvehagymát csak a végén kevertem hozzá, az a gőztől is teljesen megpuhult.


A cicaasztalra:

Nagy bátran kiszedtem 2 evőkanál rizst, pár darabka spárgát és 1 dl almalével összeturmixoltam a 8 hónaposnak. Megette.

1 megjegyzés:

duende írta...

Hm... Egyszerű, de nagyszerű. Isteni lehetett! :)