Spenótos villám-tészta


Tényleg csak 15 perc és annyira finom kombináció! Akár Max "gyors és könnyű" mozgalmába is beilleszthető, bár semmiféle zacskós változatot nem tudok felfedezni a boltok polcain.


Mi került a 4 személyes adagba? 20 dkg friss spenót, 10 dkg kékpenészes sajt, 1 dl tejföl, 40-45 dkg szélesmetélt, só, bors, szerecsendió.


Hogyan készült? Az egyik nagy lábasban, sok, sós vízben megfőztem a tésztát. Mellette egy serpenyőbe szórtam a megmosott, de egészben hagyott spenótleveleket és megfonnyasztottam. Óvatosan fűszereztem, mert a sajt sós és elég aromás is. A tészát leszűrtem, de nem öblítettem le. Hozzákevertem a tejfölt, belemorzsoltam a sajtot és beleforgattam a spenótot is. A sajtból lehet hagyni valamennyit, hogy a tetejére szórjuk.

4 megjegyzés:

trinity írta...

Na, ezt nekem találtad ki! Nagyon szeretem...

Off: láttad már, megjelent a boltok polcain a zacsis krumplis tészta is...Szuper, nem???

Benenn írta...

Ha már hülyeség: a folyékony margarint nem lehet überelni. :)

Ági, aki főz írta...

Jaj. Azt hiszem megyek - hogy finom legyek - hányni...

szepyke írta...

Imádom a spenótot!!!!

Zacsis krumplistészta??? Ne! Könyörgöm, ne!
Mondjuk, a folyékony margarinra mindig rácsodálkozom, hogy még mindig kapni??? Ezek szerint van piaca. Döbbenet.