Kellemetlen élmények?

Nyárikonyhából jött egy kérdés. Hogy vannak-e kellemetlen élményeim a blogommal kapcsolatban? Néhány kommentelő tud nekem rosszkedvű perceket szerezni, de megmondom őszintén: ismeretlen emberek hőbörgése sohasem fogja megingatni a magamba vetett hitemet és elképzeléseimet arról, hogy mi a jó.
A legnagyobb kellemetlenséget az okozza számomra, hogy képtelen vagyok - idő és ráfordíható fölös tanulóenergia hiányában - olyan képeket csinálni a bloghoz, amilyeneket igazából szeretnék.
Azon már alig-alig rágódok, hogy hányan és miért olvasnak. Azt látom, hogy egyre többen jönnek, ez pedig az én szememben valamiféle fejlődést jelent.
Akiket pedig ismerek egytől egyig szeretik amit csinálok, eszik a főztömet és szívesen jönnek ide hozzám enni. Egyre többen mondják, hogy megcsinálták ezt vagy azt a receptemet. Ezen mindig meglepődök, de komolyan.
Tehát a mérleg: 95% pozitív és pici 5% negatív. Így jó?

8 megjegyzés:

Mónika írta...

Szerintem, jó ahogy és amit csinálsz!
:)
Nem kötelező olvasni!
Nem is értem, hogy vannak emberek akik ülnek a gép előtt és olvasgatják a rosszabbnál -rosszabb, unalmas blogokat abból a "drága "idejükből!

Egyébként a múltkor elkészítettem a zeller gratint, amit tömtek magukba a lányaim!
Kell ennél több?
:)
Csak így tovább!

mandy tarragon írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
mandy tarragon írta...

Na, akkor megint :)
Ó, Ági, ha én ilyen szép képeket tudnék csinálni, mint te... :)
Egyébként meg ne foglalkozz a trollokkal, sajnos, ha kicsit is ismert az ember, előbb utóbb előbújnak. Nem kell őket etetni és akkor elmennek :)

Kriszta írta...

Ági szerintem nagyon jók a képeid! Nem olyan, mintha egy stúdióban csinálták volna, mindenféle vakukkal, de szerintem pont ettől emberi és közel álló, de semmiképpen sem gagyi, vállalhatatlan!!!
Röviden, a képeid nagyon jók, e miatt ne görcsölj. :)
És más miatt sem. :)

Tetszenek a saláták és van is otthon jó sok káposzta, azt hiszem jót eszek majd belőle. :-)

Ági, aki főz írta...

Jaj, ezt most nem azért írtam, hogy ajnároztassam magam meg a képeimet.

Kriszta írta...

Már akartam a képeidről beszélni, de személyesen, viszont ha már így felhoztad a témát elmondtam itt.
Ennyi. :)

Nyárikonyha írta...

örülök. én elsősorban nem a blogon kommentelőkre gondolok,mert azt lehet kezelni, hanem a blogéleten kívüli "amatőr" ismerősök, barátok hozzáállására. a képeiddel mi a baj? sztem nagyon jók.a kajáid meg végképp. köszönöm a választ a felkérésre.

Ági, aki főz írta...

Az ismerőseim, rokonaim, játszótéri anyukák mind-mind nagyon pozitívan állnak hozzá ehhez és nagyon aranyos reakciókat kapok mindig.