Bolognai melegszendvics

Szégyellem magam. Tudom, hogy ez az olasz kulinárium totális megcsúfolása, sőt olyannyira randa, hogy egy emészthető fényképet sem sikerült összehoznom.
De mégis azt mondom, hogy finom! Nálam ez a lényeg. Meg időnként a maradékfelhasználás. Most például 1 adagnyi úgynevezett bolognai mártás (paradicsomos, darált húsos) dolog maradt a frizsiben. Kevertem hozzá 1 tojást, 1 kanál tejfölt meg rengeteg (kb. 10-15 deka) reszelt sajtot. Az egészet kenyérszeletekre halmoztam, sütőben grilleztem és jóízűen bekajáltuk. Ennyi.

2 megjegyzés:

fxtina írta...

Hát ez hihetetlen! Tegnap este a párommal vacsoráztunk volna, de épp nem sok mindent rejtett a frigó. Volt 1,5 gombóc töltöttpaprika. Összenyomkodtam, hozzátettem oregánót meg provance-i fűszerkeveréket, pár szem olajbogyót, és egy kis erőspistát és trapistasajtot. 4 tojásból, lisztből, tejből sütöttem két omlettet, a közepébe halmoztam az olaszos szószt, és kettőbe hajtottam. Kép nem készült róla, mivel pillanatok alatt bekaptuk, későn jututt eszembe a fotózás... Úgy néz ki egy rugóra járt az agyunk :D

Ági, aki főz írta...

Egy barátnőm is pont ezt mondta ma reggel, amikor az utcán találkoztunk! :-)))