Kókuszos keksz



Ez az a nagyon-nagyon gyorsan elfogyó kekszfajta. Nagyon vajas és még jó kókuszos is. A belereszelt narancshéj citromra is cserélhető, sőt el is hagyható.

Megpróbáltam eperlekvárral összeragasztgatni kettőt-kettőt, de a narancs aromáival nagyon ütötték egymást, úgyhogy ennyiben maradtunk. Egyébként meg akár olvasztott csokival is összeragasztgathatók a kis korongok.

Hozzávalók kb. 50 pici kekszhez: 100 g vaj, 50 g cukor, 1 tojás, 1 narancs lereszelt héja, 2-3 evőkanál narancslé, 150 g liszt, 100 g kókuszreszelék, 1 csapott kiskanál sütőpor.

Elkészítése: A puha vajat kikevertem a cukorral. Hozzáadtam a tojást és jól kikevertem ezt is. Belekerült a narancs héja, leve. Végül jól beledolgoztam a szárazanyagokat is.
Puha massza lett belőle. Kis golyókat formáztam, majd ellapítottam. Olyan 3-4 centi átmérőjűek lettek.
Előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt halványra sülnek és jó ropogósak-illatosak lesznek.

Jó pár napig eláll - persze csak ha marad belőle.

Nincsenek megjegyzések: