Megnyílt a Köles!



Rita tevékenykedését már jó ideje követem és csodálom. És ha gluténmentes ihletre van szükségem, hát szaladok az oldalára.

Amióta pár hete a Facebookon elhintette, hogy saját éttermet! nyit, szinte vele együtt izgultam végig a rengeteg kalandot, készülődést, csavart a történetben. Olyan jó volt látni, igaz csak távolról figyelni, ahogy formát ölt és valóságossá válik egy álom. A pink székek festése meg a fal, meg az utcai tábla... A kedvencem a "fekete öves vásárlásról" készült fotó volt. Ha nem értitek miről beszélek, lapozzatok vissza a Facebookon ezen az oldalon: https://www.facebook.com/Koleskonyha



Ezek után, amikor kiírták, hogy ma nyitnak, nem kérdés, hogy bicajra pattantam és mentem. Ott volt a helyem kóstolni. Az meg, hogy Oravecz Nórával egyszerre tettük tiszteletünket külön öröm, bár fogalmam se volt róla ki ő. :) Valószínűleg kinőttem már a célcsoportjából.

Egyszóval szuper volt látni, hogy első nap, az első órákban is csak jönnek-jönnek folyamatosan az emberek.



Több menüből lehetett választani. Természetesen mind GLUTÉNMENTES. Amit én kóstoltam: zellerkrémleves, paradicsomos húsgombóc puliszkával.
Kellemesen selymes leves, bazsalikomtól fűszeres paradicsomos szósz, jól elalált egyensúlyok a tányéron. Meg se tudtam enni az egészet, olyan komoly adag volt.



Volt még cukkínis lecsó is. Illetve a grillezett csirkemell is nagyon csábítónak tűnt, ahhoz ugyanis sok-sok fajta salátából lehetett volna választani.

A sütő "természetesen" nyitásra romlott el, de Ritáék ezt is megoldották. A joghurtos finomság szilvakrémmel, habcsókkal igazi hűsítő volt ma. És a szörpök sem átlagosak: akácvirágszörpöt kóstoltam ma.



Az ételekkel kapcsolatban az volt a legnagyobb meglepetés, hogy bár elvileg "reformosak" valójában nagyon is ehető, finom, és ha nem sértő ezt mondanom átlagos ízük volt. Mármint, hogy olyan tekintetben átlagos, hogy semmilyen fűrészporosságot, elvonást, hiányérzetet nem lehetett felfedezni bennünk. Már-már öröm így diétázni, micsoda megkönnyebülés lehet ez azoknak, akiknek tényleg erre kell figyelniük nap, mint nap.

Nincsenek megjegyzések: