Mielőtt vége ennek a nyárnak is

Engem szíven ütött, hogy egy hét múlva vége ennek a nyárnak. És vége bizonyos szempontból a szabadságunknak is, hiszen az egyes számú gyermek iskolába indul. Már nem indulhatunk csak úgy neki hét közben a világnak, ahogy eddig ovisként bármikor megtehettük.


 
Egy éve összeírtam, hogy mik azok a "tennivalók", amiket mindenképpen meg kell tenni egy nyár alkalmával. Az idén nagyjából végigjártuk ugyanezt a listát.

Erre a nyárra volt egy álmom: a baldachin. Nos, bár nem teljesen úgy, ahogy a fejemben élt a kép, de többé-kevésbé megvalósítottam maganak ezt a kis csodát is.



A "hozzávalók" nagy többsége az IKEÁból származik. Csodás papír cuccok lettek ott mostanában. Ezek a varázsos papír-szívószálak pedig az Ezt ettem boltból valók. Előbb-utóbb a muffinpapírjaikba is kerül majd valami.
Hozzá természetesen kék limonádét csináltam, sok reszelt gyömbérrel, még több citromlével, pici cukorral és kék ételfestékkel. Igazi csodaital kerekedett belőle.



Most már csak le kell heveredni és a szélben himbálódzó lampionokat nézegetni a diófa alatt. Ja, és természetesen kell egy kis horgolnivaló is, mert ennél nyugtatóbb tevékenység nincs a világon.

A háttérbe pedig képzeljétek oda a Balaton semmihez sem fogható zöldes kékjét.

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Klassz lett a kuckó. Drukkolok, hogy zökkenőmentes legyen az iskolakezdés! :-)

Horváth Emerencia írta...

Igazán mesebeli, szívesen eljövök horgolni:)