Sokízű rizottó

Valami egyszerű, gyors kaját kívántam ma. Kedvenc ízeimet egy tálba összedobáltam, majd vígan lapátoltam befele.
Hozzávalók: 100 g fagyasztott koktél rák, egy zacskó fagyasztott brokkoli, 1 doboz morzsolt kukorica, 2 dl rizs, fokhagymás só, tárkony.
Elkészítése: A hozzávalókat, úgy fagyosan egy nagyobb tűzálló edénybe dobáltam, a rizs kétszeres mennyiségének megfelelő vízzel felöntöttem. Az edényt lefedtem a hozzá illeszkedő fedővel, majd betettem a mikróba. Háromszor három percig főztem a legmagasabb fokozaton. Közben meg-megkevertem és a menetek között mindig állni hagytam úgy 5-7 percig.
A kényeztetés most rám is fért. Az Anyu műtétjét elhalasztották, mert nem volt elég vér. Holnap megyek, hogy lecsapoljanak, de bevallom rettegek a szurkálástól. Könnyű azt mondani, hogy megtennék bármit, csak meggyógyuljon. Ha valóban tenni kell, az ember egy kicsit hátra hőköl. Azt hiszem egy nagy adag fagyival is bátorságomat erősítem majd. A kedvencem a Kapzsiság a Magnum édes kísértések közül. Jó kávés és nem túl édes. Mmmmm…

Nincsenek megjegyzések: