Borjúszelet nektarinnal és gorgonzolával

Tegnap este fogtam néhány borjú comb szeletet (persze bélszín jobb lett volna, de ez volt itthon). Jó alaposan megborsoztam, majd forró vajban pirosra sütöttem a külsejét. Aláöntöttem egy fél pohárnyi vizet és puhára pároltam a húst. Amikor már kellemesen porhanyós lett, kiszedtem egy tányérra, a forró szeletekre pedig gorgonzolát morzsoltam. Két nektarint felszeleteltem, beledobtam a serpenyőbe. Amikor az egyik oldala megpirult, megfordítottam minden szeletet, ráöntöttem 4 evőkanál balzsamecetet, elsisteregtettem a levét, végül még némi vajat is hozzáolvasztottam. Végül kedvemre való módon, tehát nem túlságosan, megsóztam.
Ennyi idő alatt a hús sem hűlt ki, így rögtön lehetett is enni: gorgonzolás borjú szelet, balzsamecetes nektarinnal. Az egyszerűség kedvéért kenyeret ettünk hozzá, mert azzal fel lehet itatni a szaftot. Írhatnék mindenféle szuperszonikus jelzőket, de legyen elég annyi, hogy nekem nagyon ízlett.

Nincsenek megjegyzések: