Némi jelentés kismama-állapotomról

Hú, tegnap micsoda szörnyű nap volt. Jaj. A fejem. Már délelőtt elkezdte, de akkor még egy kávéval sikerült csillapítanom. Viszont este már alig láttam, azt hittem, összeroppan a koponyám. Szegény drágámmal csak annyit tudtam kommunikálni, hogy hozzon vizes borogatást, aztán el is aludtam. Viszont reggelre elmúlt. Elfújták. Biztos valami front volt. Eddig ennyire nem fájt és remélem nem is nagyon fog.
Nem szeretnék gyógyszereket szedni, még alakul a kis idegrendszere, épp elég neki a stressz meg a környezet szennyezés, nem akarom még én is mindenféle vegyi anyagokkal terhelni őkelmét.
Az émelygés csillapodni látszik, bár itt is volt néhány durva estém. Miért pont este? Viszont büszkén jelentem, hogy egyszer sem hánytam! Ezt úgy tűnik megúsztam.

Nincsenek megjegyzések: