Málnás kosárkák

Árválkodott a hűtőben egy hirtelen felindulásból elkövetett vásárlásból származó linzer készta csomag, amelyet sürgősen fel kellett használnom a lejárati időhöz közeledve. Meg aztán a kíváncsiság is hajtott, hogy mit sikerült már megint megvennem a buzgó marketing szakemberek munkájának eredményeként.
A felhasználásra kész, kinyújtott tésztát tehát muffin formákba tömködtem, hogy reményeim szerint kosárka formába rendeződjön. Úgy fél órán keresztül sütöttem, szép színe lett. Amikor kihűlt a tészta és kioperáltam a formából, készítettem hozzá tölteléket: egy doboz mascarpone-t, egy csomag vaníliás cukrot és két evőkanál porcukrot habosra kevertem és a kosárkákba töltöttem. A tetejére annyi málnaszemet rakosgattam, amennyi csak elfért.
Egészen pofás kis jószágok lettek és ízük se lett rossz. Talán leközelebb megpróbálkozok a saját gyártású tésztával, ugyanis ez a kész alapanyag egy picit túl édes. Ez pedig esetemben felér egy sértéssel. Nálamnál édesszájúbb ember nem létezik ugyanis.
Ui: Kép azért nincs, mert felfaltuk a barátnőmmel a sütit, mielőtt az én drágám Varsó messzi városából visszahozta volna a magával hurcolt fényképezőgépet. Azonban ennek az utazgatásnak a blogomra nézve egyéb következményei is lesznek ám!

Nincsenek megjegyzések: