Ars poetika

Ez vagyok én a konyhában: egyszerűségre törekvő. A kedvenc és ebből adódóan leggyakrabban készülő receptjeim alapja, hogy néhány dolgot bedobál az ember a serpenyőbe, nyakon löttyinti egy kis tejszínnel, oszt csókolom!

Fehér csirke

A némileg görögös felhangokkal dúsított ételt azt hiszem egy NőkLapjában olvastam, aztán gyorsan el is készítettem és nagyon élveztem az ízeit. A mennyiségeket ki-ki belátása és éhsége szerint ossza be, a sót pedig a feta miatt nem javaslom.

Mi kell hozzá? 1-2 evőkanál olaj, csirkemell filé, feta, koktél paradicsom, tejszín, tárkony és rizs.

Hogyan készül? A húst felkockáztam, a fetához hasonlóan. A paradicsomokat pedig félbe vágtam. A felforrósított olajon a hús minden oldalát megpirítottam, majd felöntöttem tejszínnel. Amikor a csirke megpuhult, mellészórtam a paradicsomokat és a fetát és éppen csak összeforrósítottam. Borssal és tárkonnyal ízesítettem és rizs kíséretében tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: