Dán krumplisaláta


Egy régi karácsonyi receptgyűjteményben bukkantam erre az ötletre. A hagyományos krumplisaláta egy érdekes változata. A hozzávalók nem tudom mennyire dánok, de minden megtalálható nálunk is, bármelyik kisboltban.



Dán krumplisaláta


Mi került a 4 személyes adagba? 80 deka krumpli, 1 kis lilahagyma, 4-5 csegemeuborka, 2 evőkanál reszelt torma, 4 evőkanál tejföl, 4 evőkanál majonéz, kapor, só, bors.


Hogyan készült? A krumplit héjastól puhára főztem, hagytam kicsit hűlni, majd lehúztam a héját. Felkarikáztam, de kockára vágva talán még jobban átjárják az ízek és enni is könnyebb lehet.


Egészen apróra felkockáztam a hagymát és az uborkát. Az öntethez összekevertem a tormát, majonézt, tejfölt és a fűszereket. A krumplihoz hozzáforgattam a többi hozzávalót és pár órára a hűtőszekrénybe tettem, hogy jól összeérjenek az ízek.


Halak vagy rántott húsok méltó kísérője lehet.


Nincsenek megjegyzések: