Amikor rólam írnak


Úgy tűnik az emberek el is olvassák, amit írok. Néha magam is meglepődök ezen. Kritikák, értekezések, vélemények a könyvről. Kern Ágnes: Az almárim, a vánkos meg a baracklekvár.

Limara először bevallja, hogy nem rajong a novellákért, aztán mégis elolvasta az egészet. Kedvencei közé A gyereket dagasztó nő meg a Baracklekváros történet tartozik. Talán nem véletlen, hogy magára ismert bennük?

A Keményfedél blog szerzőjének A magyar konyha novella a kedvence, de aztán tovább elemzi az ételek és az élet viszonyát. "Első látásra úgy tűnik, mintha az étel lenne az, ami összefogja a történetecskéket, de ez nem teljesen igaz. Tény, hogy a zöldségek, gyümölcsök, finom fogások sokszor előkerülnek, de mindig csak kísérőként: szerelem, kéjvágy, düh, indulat, gyilkossági vágy, szeretet, félelem, ezek mind-mind köré gyűlnek, nekem úgy tűnt, az étel csak eltereli a figyelmet róluk, de úgy, hogy éppen ezzel az eltereléssel hívja fel rájuk a figyelmet."
"Rögtön az jutott eszembe,hogy mese felnőtteknek" ezt pedig Betűvető állapította meg a könyvről.
Lori a konyhában pár napra ugyan megfeledkezett a táskájába csúsztatott kötetről, de aztán megörült neki, hogy nem hosszúak a történetek. "De amióta egyszerre kell dolgozni, háztartást vezetni, gyereket és férjet nevelni, azóta bizony már elfelejtem mi volt a történés a vaskos könyv elején, mire a végére érek. És épen ezért szerettem nagyon ezt a kis könyvet. Nem kellett félbehagynom egy jó sztorit, azért, mert kiütöttem magam az álmossággal, vagy mert a gyereknek vagy férjen hirtelen feltámadó és azonnal kielégítendő igényei támadtak volna."

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem megy a könyv, hogy ennyit reklámozod, és reklámoztatod magad? Nincs pénz bundára? :)

Palócprovence írta...

Névtelen, szánalmas az erőlködésed! :DDD Névtelenül tett, pikírtnek szánt megjegyzéseid saját sekélyességedről állít ki bizonyítványt! Csak sajnálni tudlak, sz@r lehet neked...

Konyhatündér írta...

Most őszintén, ki az, aki nem tenné közzé egy blogon, hogy írt egy könyvet??? Meg hogy mi a vélemény róla?

Ági, aki főz írta...

Nem mintha védekezni akarnék, úgy érzem nyugodtan reklámozhatom magam! Ez az én blogom, hol reklámozzam magam, ha nem itt? De most komolyan kérdezem, szerinted a nagyon könyvét nem reklámozzák? Ma voltam egy könyvesboltban és óriási plakátokon hirdették C&V meg DV könyvét is. Én pedig büszke vagyok rájuk, sőt írok is hamarosan róluk, csak legyen egy kis időm.

Most már tényleg annyira kíváncsi vagyok rá, hogy ki vagy te és mi a bajod velem, mivel bántottalak meg?

Zsuzsi írta...

Ági, most már olyan kíváncsi vagyok, ki lehet ez a folyamatosan fikázó kommentelő, neked nincs ötleted?

Ági, aki főz írta...

Zsuzsi, ez az! Én olyan naiv kislány vagyok, hogy egyszerűen nem értem, miért utál valaki ennyire. Próbálok az ismerőseim között gondolni valakire, de nem ugrik be senki. Valahogy azt érzem, hogy csak egy virtuális jóakaróval van dolgom, aki igazából nem is ismer engem, csak valamiért a bögyében vagyok. Valami elrontott recept?

Kriszta írta...

Az önmagukkal elégedetlenek lelik örömüket mások fikázásában, neki valószínűleg ettől lesz jó a napja.

Nem olyan régen olvastam egy ismert, újságban is publikáló szakács blogját. Most jelent meg az első könyve és a sok "ekkor és akkor dedikálok itt és ott" meg a "már xy boltban is kapható a könyvem" posztok között volt pár recept is.
Pedig az Ő nevét fél ország ismeri.

Innentől kezdve nem értem mi a baj azzal ha valaki önmagát reklámozza, ha az ismert neveknek is szükségük van rá?

Névtelen írta...

Ági,
Szerintem ez választ sem érdemel!
Nem láttam még a könyved, de a Tiéd. A blog is. Névtelenül, arctalanul könnyű bunkónak lenni.
Moderáld ki!
Remélem nem hagyod, hogy elrontsa a napod!
Üdv,
LepkePillangó

Betti írta...

"Az önmagukkal elégedetlenek lelik örömüket mások fikázásában, neki valószínűleg ettől lesz jó a napja."
De ezt Ágiról is elmondhatjuk, ugye?
Legalábbis amit múltkor itt előadott.

Ági, aki főz írta...

Betti, visszaolvastam, hogy miket szoktam kritika címszó alatt írni. Úgy vélem, hogy én sohasem az embert kritizálom, hanem leírom, ha nem jó egy recept, randa egy fénykép vagy unalmas egy újság. De nem szoktam senkit személyeskedve letámadni.