Meglepő és mulatságos



Robbanó cukorkás bonbon

Már egy éve próbálkozom ennek a jópofa édességnek az előállításával, amióta ezt láttam. A legfontosabb hozzávaló a jó minőségű szilikonos forma, ez meg is tapasztaltam tavaly.
Ebbe szórtam a színes cukorkadíszt, arra került egy réteg olvasztott tejcsoki, a közepébe kiskanálnyi robbanós cukorka, majd lezártam csokival.

Robbanós cukrot csak úgy magában nem találtam, csak valami nyalókával összecsomagolva, kék kis zacskóban.

Ennek a bonbonnak a hátránya, hogy csak 1-2 napig működik, aztán elolvad a cukor és már nem robban, de szilveszterre jó móka elkészíteni.

Mikádó, avagy a csokis ropi

Naná, hogy az ovis karácsonyon villogtam ezzel a csokiba mártott kenyérrúddal. Egy csomó angol oldalon láttam már az ötletet, meg a japánból importált Hello Kitty-s változatot is kipróbáltam már, de a végső lökést Limarától kaptam.

Kenyértésztából rudakat sodortam, kisütöttem. Olvasztott csokival megkentem az egyik felét, majd rászórtam a színes cukrot. Mártogatni nem lehetett, mert úgy lefolyt a csoki.

3 megjegyzés:

szepyke írta...

Imádom a mikádót!:))))

Limara írta...

Nagyon ötletes a bonbon, a ropik is szépek! :)

Névtelen írta...

Volt szerencsém megkóstolni a bonbont:)
Nagyon finom és ötletes!
sdetti