Gyors, finom és még egészséges is


Tényleg extragyors és nekem, illetve a gyerekeknek ízlett is. A gyorsaságot jelentős mértékben növeli, hogy fagyasztott alapanyagokkal dolgozok, amiket csak elő kell venni és egymásra pakolni. Persze, ha nekem kellene pikkelyezni a halat, rögtön más lenne a helyzet.

10 hónapos kortól már adható a hal, főleg a szálkamentes tengeriek, úgyhogy nagyon jó gyerekkaja is egyben.


A recept 4 fő részére: fejenként egy-egy 12-15 dekás filézett halszelet (most afrikai harcsát használtam), 1 csomag, vagyis 40 deka brokkoli, 10 deka aromás sajt (például kecskesajt, cheddar, amit szeretünk), só, bors, olaj.

A sütőtál alját egészen vékonyan kikentem olajjal, elrendezgettem a halszeleteket, brokkoli rózsákat. Megszórtam sajttal és nagyon enyhén fűszereztem. 25-30 perc alatt szépen megsül a sütőben, a sajt még ropogós is lesz. A hal ereszt egy kis levet, amiben jól megpárolódik, nem szárad ki.

Főztem hozzá rizst is, az éhenhalás elkerülése végett, természetesen.

Nincsenek megjegyzések: