Parmezános keksz


A férj siel és én nem engedhettem el üres csomagtartóval. Bár szerintem a kolbásszal töltött kenyérbuci elég rosszul sikerült, állítólag ez volt az első, amit befalt a csapat. Felették a csokis kekszet meg a datolyás-almás gyümölcskenyeret is. Érdekes módon ami nekem a legjobban ízlett, nekik az fogyott el utoljára a 14 órás úton.


Parmezános-citromos-kukoricás keksz

Hozzávalók kb. 25 kekszhez: 100 g vaj, 100 g búzaliszt, 2+1 evőkanál kukoricadara (legközelebb inkább kukoricalisztet használnék), 1 citrom héja, 50 g reszelt parmezán, csipet só.

Elkészítése: A hideg vajat a liszttel összemorzsoltam, belereszeltem a citrom héját és a sajtot is. Sóztam, hogy kellemes íze legyen. Végül beledolgoztam a darát is.

3 centi átmérőjű hengert formáztam belőle, folpackba csavarva. Ment a hűtőszekrénybe vagy fél órára. Amikor megdermedt, felszeleteltem és 12-15 perc alatt, 180 fokon megsütöttem.

5 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Ajjaj, a hűtőben lévő parmezánt risottóba szántam, de most meginogtam :)

Névtelen írta...

Szerintem a parmezános süti volt a legjobb.

a csapat egyik tagja

Névtelen írta...

Szerintem is. Akinek más volt a véleménye az azért lehetett mert nem adtuk előre nekik a dobozt.

a csapat egy mások tagja

Ági, aki főz írta...

Ti, csapattagok! Nagyon nem szép dolog elenni a kaját a vezető elől!

ágota írta...

Pótolva az elmaradásomat az utóbbi napjaid termései között, asszem ez a keksz áll most az akifőz-toplistám elején.Még ma este kipróbálom !