Heringsaláta


Notburga ajánlotta az ő hagyományos heringsalátáját, én meg mint igazi salátazabáló, rögtön le is csaptam rá. Ez amolyan igazi pasi-kaja, de nekem is nagyon bejött. Mi csak pár órát tudtunk várni arra, hogy "összeérjenek az ízek", de így is nagyon ott volt.

Az öntethez összekevertem 2 kanál majonézt, 2 kanál tejfölt, 1 kiskanál mutárt, 1 kanál vodkát.

Felkockáztam 1 almát, beleforgattam 1 citrom levébe, hogy ne barnuljon meg. Felkarikáztam egy csokor újhagymát, feldaraboltam egy doboznyi ecetes heringet is. Végül mindent egy tálba pakoltam, beleforgattam még egy átöblített natúr babkonzervet is. A sóval csínján bántam, illetve őröltem rá egy kis borsot is. Aztán jól behűtöttem és valami könnyű fehérbort is kerítettünk hozzá, ha jól emlékszem.

Az eredeti receptbe kellene még főtt, felkockázott krumpli is meg savanyú uborka, de az most nálam kimaradt, inkább ettünk mellé egy kis kenyeret.

Nincsenek megjegyzések: