Napi mosoly

A tavaszi megújulás jegyében vettem egy nagy levegőt és beestem egy hajvágó-gyorsétterembe. Tudjátok, hogy vannak már olyan fordászatok, ahová csak úgy beesik az ember és levágják, megmossák a haját?
És nagyon elégedett vagyok, ugyanis újra rövid, tényleg nagyon rövid lett a hajam. Az utóbbi 1-2 évben már-már az álamig ért, de rá kellett jönnöm, hogy az nem én vagyok. Sokan meglepődve néznek, hogy milyen merész. Nos, ez vagyok én. Bár még nagyon fázik a fejem, sapka is kell, de jó érzés tükörbe nézni.

7 megjegyzés:

dalit írta...

Hol voltál? Nekem mindig ilyen beeshetnékem van, és tényleg rövid hajra vágyok, amit kevesen mernek levágni.

Éva írta...

Az a lényeg, hogy úgy érezd jól magad amilyen vagy! Én is mindig a rövid hajat szerettem a mai napig is!

Névtelen írta...

Bocskai-Fehérvári utaknál Bio Hair (ha jól emlékszem).

GasztroRéka írta...

Az egész városban van.
http://www.biohajvagoszalon.hu/
Én a mammutnál voltam a múltkor és nagyon megszaladt az olló.
10 cm-et vágtak le kb.
Bio kozmetikummal dolgoznak. Gyorsak, pontosak.
Korábban a Jászaira jártam.

Névtelen írta...

A barátnőm is ilyen Bio Hair fodrászatba jár. Mindent imád ami bio. Panaszkodtam neki, hogy a fodrászom minden alkalommal a volt férjéről mesél, akitől már 15 éve elvált, a barátnőm azt mondta menjek ebbe a gyorsfodrászatba, itt nem kell a fodrásszal beszélgetni:) Ez sem utolsó szempont.Sz

Éva írta...

Fotó?

Ági, aki főz írta...

Fotót most inkább nem... Majd ha véletlen sikerül egy jót lőni.

Ami azt illeti, nekem itt is beszélgetnem "kellett" a fodrásszal, de én már csak ilyen beszélgetős vagyok.