George's Cup To Go leves és tészta

Frissítés 2016: a hely azóta bezárt :(

Nem titok, ennek a leves- és tésztabárnak a születését végigkövettem. Az első kósza gondolattól szurkoltam, hogy sikerüljön és megnyisson. Bár ténylegesen nem vettem részt semmilyen munkában, nagyon örültem, amikor végre lehetett menni kóstolni.



A George's leveseket és tésztákat kínál minden nap. Igazi gyorsétterem, hiszen minden fogyasztásra kész, ám ha itt eszünk nem műanyagot tömünk magunkba, hanem igazi hozzávalókból készített igazi ételeket. Minden ott készül, hátul a konyhában, meglestem.
Az árak is elég józanok, a levesek 499, a tészták 799-be kerülnek.

A kínálat minden egyes napon megújul. Mindig van többféle leves, egy-két sűrűbb, tartalmasabb meg egy-két krémleves jellegű. Az eperkrém is állandó szereplőjének tűnik a kínálatnak.
Ugyanígy a tésztamártások is napról napra változnak, hozzájuk pedig 3 féle tészta közül választhatunk.

A választék gericét adó fenti két étel mellett lehet gyümölcssalátát (azaz megtiszított, felkockázott gyümölcsöket), illetve friss, de már összeállított salátát is enni. Azonnal, egyszerűen, marcera nélkül pohárból.



Jópárszor visszatértem kóstolni és mindig a leveseket imádtam a legjobban. 3-4 dl jó tartalmas, sűrű levesekről van szó. Én ezekkel mindig jóllakok, a tésztát inkább hazahozom. Persze vannak könnyedebb krémlevesek és nem is muszáj utána tésztát enni. Van ugyanis toast meg rántotthúsos szendvics is.

A raguleves a maga nemében tökéletes. Sok zöldség és sok hús is akad benne. A tárkonyos fűszerezés pedig kitűnő.
Szerettem a jó sűrű bablevest is, bár az lehetett volna egy lehelettel sósabb is.
A céklaleves pedig egy nagyon jól eltalált különlegesség volt, cékla, répa és zellerdarabokkal, picit savanykásan.

A tészták közül nagyon jól sikerült a "milánói", aminek a paradicsomszósza nincs szétfőzve, nem sűrítényből készül, hanem legalábbis valódi paradicsomkonzervből.
A keleties, szójaszószos, zöldséges és csirkemelles tészta is jó lett, bár ezt a feltétet nehéz összeegyeztetni a spagettivel. Főleg attól rázott ki a hideg, hogy a kisasszony még sajtot is szeretett volna szórni a tetejére. Ezt szerencsére sikerült elkerülni.
Kóstoltam még a tejszínes-lazacos tésztát is. Ez is elég jól sikerült, elég jól kidomborodik a füstölt lazac halíze.

És a végére hagytam az igazi csemegét, ami viszont FELTÉTLENÜL meg kell kóstolni! Almás pite fahéjas mascarpone habbal. Hmmmm... Akár mennyire is tele a pocak, ennek helyet kell szorítani.

Ja, és el ne felejtsem a hatalmas poharakban mért, ízesített kávékat. Na, azok is felérnek egy desszert adaggal. Jobb magaddal vinni és lesétálni, mert nem lehet csak úgy felhörpinteni. :)

Egyébként minden úgy van kitalálva, hogy könnyen haza lehessen vinni. A leves ugye pohárban egy kicsit neccesebb, de a tészták meg papírdobozban vannak, praktikus kis füllel könnyen vihetők. Szerencsére vannak már székek is, így egy gyors kajálást kényelmesen megejthetsz a pultnál ücsörögve, esetleg ácsorogva, ha annyira sietsz.

Nincsenek megjegyzések: